Sunday, October 16, 2011

tengok lama lama boleh jatuh cinta

beberapa minggu yang lepas, ada la sorang member ni duk tanya,
"awak suka kereta apa ek?"
erkk.. aku ni berat sikit nak jawab bab-bab kereta yang aku suka..sebab baaanyak sangat dalam list kepala aku..haha

so aku pun list kan la satu-satu..
carta paling atas, mestila la Mr Lan a.k.a LANCER KALER MERAH.
kalau nampak lancer lalu depan aku kat atas jalan tu, sure BEKU mata aku duk tengok je..
tapi..Mr Lan ni mahal sangat la..rege nak cecah seratus lebih...belum mampu milik lagi..huhuhu

NEXT,

HONDA ACCORD i-vtec (mahal sangatt)
PROTON PERDANA V6 (kereta malaysia yang nampak mewah)
HONDA CIVIC i-vtec (dah lama suka ni)
HONDA CITY i-vtec (baru tahun lepas start suka)
PROTON SATRIA NEO (suka tengok je..sebab nampak smart.but,i wont buy..sebab rendah sangat)
HONDA JAZZ i-vtec (pengaruh KV yang selalu park depan rumah)
TOYOTA VIOS yang ade spoiler and skirting (pengaruh best fren)
PERODUA MYVI (mula-mula suka sangat-sangat..tapi since ramai sangat orang yang dikenali drive MYVI, so dah makin hilang feel..tapi MYVI SE kaler oren and merah tetap nampak comell)



but lately, rasa macam dah start jatuh cinta pada FORD FIESTA pulak.
mula-mula tengok tak ada apa-apa feel pun..
tapi bile tengok lama-lama, feel dia sama macam tengok LANCER..
rasa nak tengooook je lama-lama..cehh

kalau tak percaya, try tengok sendiri..FORD FIESTA CUN




*credited to beritasemasa.com

No comments: