Saturday, December 25, 2010

ohh..boringnyerrrrr

*semalam..

balik2 uma,
xde sape pon kat uma..
eh ade la..
sorg tgh tido..
lg sorg tgh sibuk duk pack brg..nak blik kg..

so tinggal la 2 org jer dlm uma tu..
tido..bgun2 jer,
lg sorg tu plak nak g segamat..
ade member b'tunang..
so tinggal la sorg2..
what?!
sorg2?!
tibe2 t'igt citer Home Alone..
dah lme xtgk citer tu..
dulu2..mase mude2..
asal time Krismas jer,
mesti tgk Home Alone..kan..kan..??

ni pagi2..duk bukak TV..
tgk2, kuar ni..


xtau cmner bole nak snap plak gmba ni



sanggup g korek kuar kamera tu..huhu


uish..udah ler borink..
kuar plak si purple with 3 fingers ni..
uish..fobia..fobia..haha

then disebabkan terlalu borink..
maka terhasil lah sesusatu seperti di bawah...




sah mmg serious borink..

2 comments:

Miss Amalin~ said...

memang confirm awak rindu barney 5 jari! hahahaha

ayumi said...

epp! pandai2 jer kamu ni..
mane la sayer tau semua ni nak berlaku..
yg tv ni plak xde citer lain ker nak play..
*salahkan tv..haha