Wednesday, May 12, 2010

bukan sy xsuke awak...tapi..

bukan sy xsuke awak...
tapi...
awak selalu wat idup sy rase sesak!

bukan sy xsuke awak...
tapi..
awak selalu wat sy rase mcm sy hilang hak sy!

bukan sy benci awak...
cume..
awak tu yg slalu wat huru hara!

bukan sy benci awak...
tapi..
awak boleh membahaya kan diri sy!

bukan sy xsuke awak...
tapi..
sy mmg xseles kalo ade awak!

bukan sy benci awak...
tp..
kadang2 a.k.a most of the time sy geli dgn awak!

bukan sy hina awak...
cume..
perbuatan awak tu yg kadang2 wat sy rase mcm jijik kat awak!

mane x nyer..
tiap2 pagi, time sy nak pegi training..
sy naik bus (in my own country nih)
tp pemandangan yg sy nampak asik muke awak jer!

even balik keje pon mc tu jugak..
awak wat bus tu jd sesak..
seolah-olah sy tinggal kat negara awak!
rimas tau x sy tgk negara sy yg sesak dgn awak!

kalo sy naik bus express pun mcm tu jugak..
bile sy beli tiket balik shah alam je,
mesti ade muke awak!
sy paling rimas kalo awak duduk sebelah sy..
ade jer taktik nak mengayat..
even sy nak tdo pun awak kejutkan!
siap nak pegang2 tgn!
what the hell ha awak?!

sy paling takut kalo jalan sorg2..
pastu terserempak dgn awak..
sy tkut kalo awak ade apply ape2 ilmu ker..
mane la tau kan...
that's why sy slalu igtkan diri sy supaya sentiasa baca ayat kursi or zikir kalo g mane2..
awak mmg menakutkan sy tau x!

especially skrg ni dlm paper, dlm tv..
byk sgt kes pasal awak!
samun-rompak la...
pukau la...
kidnap la...
ish..takutnyer..

sy bukannyer ape ckp suma ni kat awak...
sy cume harap awak sedar sape awak..
kalo nak cr makan kat 'rumah' sy,
sy ok jer..
tp kalo nak cari makanan cara haram..
or nak wat ape2 jenayah...
or nak membahayakan sy n 'housemate2' sy, mmg sy xsuke!

2 comments:

muffler said...

sapa tu? Orang AhSeng ker..?

ayumi said...

bukan orang ahSeng...Foreigner...
best sket sebut...haha